Kwaliteit en veiligheid staan voorop!
Jouw kind is bij ons in vertrouwde handen! Wij verbeteren onze kwaliteitseisen en het beleid voortdurend zodat we altijd de best mogelijke prestaties kunnen leveren. Uiteraard hebben we hiervoor nauw contact met instellingen als de GGD en de (centrale) oudercommissie. Elk jaar controleert de GGD alle locaties van Quadraten, en wijzigingen in wet- en regelgeving worden direct doorgevoerd. De inspectierapporten van de GGD kun je hieronder bekijken.
Klachtenregeling
Mochten er, om wat voor redenen dan ook, klachten zijn over bijvoorbeeld de begeleiding, de hygiëne, het materiaal waar mee gewerkt wordt dan kunt u dit melden bij de directie of bij de pedagogisch professionals.
Tevens kunt u ook direct uw klacht neerleggen bij de externe klachtencommissie. De Wet Klachtrecht Cliënten Zorginstellingen (WKCZ) schrijft voor dat kinderopvangorganisaties op een zorgvuldige wijze met klachten van ouders omgaan. De wet schrijft voor dat elke kinderopvangorganisatie een klachtenregeling opstelt en ouders over deze regeling informeert.
In elke kinderopvangorganisatie is het verplicht om een klachtencommissie te hebben of om zich aan te sluiten bij een klachtencommissie die werkt voor meerdere instellingen.
Wij zijn hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachtencommissie Kinderopvang (SKK). klik hier voor de klachtenprocedure